Sprawdź na czym polegają poszczególne usługi.

usługi

Usługi

Fizjoterapia ortopedyczna to indywidualnie dobrana terapia w przypadku ostrych lub przewlekłych bólów stawów, zmian przeciążeniowych, zmian zwyrodnieniowych bądź urazów.

Fizjoterapia stomatologiczna obejmuję pracę z narządem stomatognatycznym: narządem żucia, twarzoczaszką, stawem skroniowo-żuchwowym. Pozwala zlikwidować takie objawy jak: trzaski/ krepitacje w stawie skroniowo- żuchwowym, szumy uszne, bóle i zawroty głowy, problemy z zatokami oraz przewlekłą chrypkę.

Fizjoterapia operacyjna pozwala przygotować organizm do zabiegu operacyjnego takiego jak artroskopia, rekonstrukcja więzadeł, szycie łąkotki, endoprotezoplastyka, a także przyśpieszyć powrót do zdrowia po przebytym już zabiegu.

Fizjoterapia sportowa skierowana jest do osób uprawiających sport zarówno zawodowo jak i amatorsko. Indywidualnie dobrana terapia znosi przeciążenia narządu ruchu po treningu, zawodach a także zapobiega powstawaniu kontuzji.

Terapia wisceralna polega na manualnym zniwelowaniu restrykcji w obrębie jamy brzusznej, klatki piersiowej oraz miednicy w celu poprawy funkcji narządów wewnętrznych.

Zalecana jest min. w przypadku problemów trawiennych [zaparcia, IBS, IMO, SIBO, choroby zapalne jelit, cieknące jelito]

Suche igłowanie- metoda polegająca na nakłuwaniu określonych punktów na ciele bardzo cienkimi igłami bez substancji farmakologicznej. Nakłuciu podlegają zazwyczaj nadmierne napięte pasma mięśniowo-powięziowe oraz punkty spustowe.

Osteopatia to sposób diagnostyki  i terapii manualnej. Sztuką osteopatii jest płynne łączenie wiedzy z wszystkich dziedzin, aby jak najłatwiej dotrzeć do przyczyny problemu pacjenta. Dzieli się na trzy główne filary:
osteopatie parietalną, która może pomóc we wszelkich bólach narządu ruchu: barku, kręgosłupa, kolana, cierpnięć dłoni czy łokcia tenisisty.
osteopatię wisceralną, polegająca na pracy z problemami trzewnymi: wzdęcia, zaparcia, biegunki, bolesne miesiączki, bóle podbrzusza, kolki jelitowe u niemowląt, dysfunkcję uroginekologiczne.
-a  także osteopatię czaszkowo- krzyżową, która świetnie wpływa na autonomiczny układ nerwowy, normalizując bóle głowy, przestymulowanie spowodowane permanentnym stresem bądź zaburzenia neurologiczne.

Pinopresura to metoda stworzona przez polskiego ortopedę, wykorzystująca narzędzia w celu wzbudzenia dużej ilości bodźców nocyceptywnych w miejscu aplikowania, wzmożenia lokalnego przekrwienia, pobudzenia mechanizmu histaminowego [pokrzywka, obrzęk naczynioruchowy]. Świetnie sprawdza się w zaburzeniach przewodnictwa nerwowego, np. porażenie nerwu twarzowego,  po świeżych urazach/ kontuzjach, w miejscu obrzęków/krwiaków, w celu wyciszenia układu nerwowego narażonego na przewlekły stres.

To głęboki masaż łącznotkankowy lub masaż głęboki – jest to forma terapii tkanek miękkich, mająca na celu przywrócenie równowagi w głębszych warstwach tkanki łącznej i mięśniach poprzez likwidowanie napięć i restrykcji w układzie mięśniowo-powięziowym.

WYBIERZ USŁUGĘ

i zarezerwuj termin online.