usługi

Sprawdź na czym polegają poszczególne usługi.

Usługi

Fizjoterapia ortopedyczna to indywidualnie dobrana terapia w przypadku ostrych lub przewlekłych bólów stawów, zmian przeciążeniowych, zmian zwyrodnieniowych bądź urazów.

Fizjoterapia stomatologiczna obejmuję pracę z narządem stomatognatycznym: narządem żucia, twarzoczaszką, stawem skroniowo-żuchwowym. Pozwala zlikwidować takie objawy jak: przeskakiwanie w stawie skroniowo- żuchwowym, szumy uszne, bóle i zawroty głowy, problemy z zatokami oraz przewlekłą chrypkę.

Fizjoterapia operacyjna pozwala przygotować organizm do zabiegu operacyjnego takiego jak artroskopia, rekonstrukcja więzadeł, szycie łąkotki, endoprotezoplastyka, a także przyśpieszyć powrót do zdrowia po przebytym już zabiegu.

Fizjoterapia sportowa skierowana jest do osób uprawiających sport zarówno zawodowo jak i amatorsko. Indywidualnie dobrana terapia znosi przeciążenia narządu ruchu po treningu, zawodach a także zapobiega powstawaniu kontuzji.

Terapia wisceralna polega na manualnym zniwelowaniu restrykcji w obrębie jamy brzusznej, klatki piersiowej oraz miednicy w celu poprawy funkcji narządów wewnętrznych.

Zalecana jest min. w przypadku problemów trawiennych [zaparcia, zgaga], a także problemów ortopedycznych [m.in bóle szyi, barku].

Suche igłowanie- metoda polegająca na nakłuwaniu określonych punktów na ciele bardzo cienkimi igłami bez substancji farmakologicznej. Nakłuciu podlegają zazwyczaj nadmierne napięte pasma mięśniowo-powięziowe oraz punkty spustowe.

Osteopatia zajmuje się diagnostyką oraz leczeniem zaburzeń układu ruchu, narządów wewnętrznych oraz układu współczulnego. Za jej twórcę uznaje się amerykańskiego lekarza Andrewa Taylora Stilla.

Pinopresura to metoda stworzona przez polskiego ortopedę, wykorzystująca narzędzia w celu wzbudzenia dużej ilości bodźców nocyceptywnych w miejscu aplikowania, wzmożenia lokalnego przekrwienia, pobudzenia mechanizmu histaminowego [pokrzywka, obrzęk naczynioruchowy]. Świetnie sprawdza się w zaburzeniach przewodnictwa nerwowego, np. porażenie nerwu twarzowego,  po świeżych urazach/ kontuzjach, w miejscu obrzęków/krwiaków, w celu wyciszenia układu nerwowego narażonego na przewlekły stres.

Masaż pneumatyczny to rodzaj masażu limfatycznego, wykonywanego przez specjalne urządzenie, składające się z dwóch mankietów zakładanych na kończyny dolne.
Zabieg polega na naprzemiennym wypełnianiu powietrzem oraz opróżnianiu mankietu. Ucisk wykonywany jest w różnych sekwencjach – naprzemiennie, płynnie lub stopniowo.
Masaż pneumatyczny polecany jest głównie osobom, które borykają się z obrzękami limfatycznymi, zastojami oraz bólem kończyn dolnych.
Zadowalające efekty przynosi również u osób mających niewydolność żylną, zespół ciężkich nóg, chorobę niedokrwienną kończyn, a także jako wspomaganie podczas walki z cellulitem.

Dzięki odpowiedniemu systemowi MI-Autorange elektrostymulator samodzielnie analizuje grupę mięśniową, a następnie dobiera odpowiednią intensywność stymulacji dla danego mięśnia.

Elektrostymulacja to idealny sposób na pobudzanie i generowanie bodźców dla mięśni z rozróżnieniem włókien wolnokurczliwych (typu I) oraz szybkokurczliwych (typu II).

Stosowanie stymulatora sprawdzi się: we wczesnym okresie po operacji, np. Rekonstrukcji ACL, w przypadku ograniczenia treningu z powodu kontuzji.  przed treningiem stosując programy pobudzające lub po treningu stosując programy regeneracyjne oraz w przypadku dolegliwości bólowych.

Kinesiotaping to metoda polegająca na naklejaniu specjalnych, elastycznych taśm na różnych częściach ciała, w celu złagodzenia bólu i zapobiegania kontuzjom.
Plastry można nakleić na około 7 różnych sposób, dzięki czemu możemy je zastosować w wielu dolegliwościach jako wspomaganie terapii.

WYBIERZ USŁUGĘ

i zarezerwuj termin online.